Szállítás és fizetés

Szállítás, átvétel és fizetés költségek Magyarországon 
(érvényes 2024.01.01-től visszavonásig)
 
Megrendeléseket csak Magyarország területére szállítunk!
 
A végösszeg tartalmazza a csomagolás díját is, ami a környezettudatosság miatt nagyrészt újrahasznosított alapanyagokkal történik.
  
Csomagjainkat a FoxPost vállalat kezeli számunkra, csomagautomatába vagy házhozszállítással.
  
Az alábbi szállítási/fizetési lehetőségek közül tud választani:

"Ingyenes személyes átvétel": 

Csak előre egyeztetett időpontban, hétköznap munkaidőben 09.00-16.00 között a 1037 Budapest, Fehéregyházi út 15. (telepen behajtani és rogtön jobbra első kisépület) irodánkban is van lehetőség a csomagot átvenni. Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. 
Fizetési mód: banki előre utalás (utalási adatok lejjebb), vagy készpénz a termék átadásakor.
  
"Aznap vagy másnap, két budapesti kerületbe": ingyenes szállítás
Előre egyeztetett időben a rendelés napján vagy másnap, van lehetőség a III. és XIII. kerületekben házhozszállást kérni. Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Fizetési mód: banki előre utalás (utalási adatok lejjebb), vagy készpénz a termék átadásakor.
   
"FoxPost Csomagautomata": ingyenes szállítás
A csomagot a kiválasztott Foxpost automatában veheti át 2-4 munkanapon belül. 
Fizetési mód: bankkártyával a csomagautomatánál.
 
"FoxPost Házhozszállítás": 2700,- Ft 
A csomagot a várhatóan 3-5 munkanapon belül veheti át.

Fizetési mód: banki előre utalás (utalási adatok lejjebb), utánvét, bankkártya/készpénz a futárnál.

Adatok az utaláshoz:
Bank neve: Gránit Bank Budapest
Számlaszám: 12100011-18814774-00000000
Számlatulajdonos neve: Borza Attila EV. FoodDetective Webáruház
Megjegyzés: a megrendelés után írt válasz e-mailben küldjük és bal felül olvasható RENDELÉSI KÓD számát kérjük írja be a megjegyzés mezőbe.
  
A csomag helyzetéről a futárszolgálattól kapott emailben talál bővebb információt.
  
A számlát a környezettudatosság miatt is csak e-mailben küldünk.
  
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és NE !!! vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni !!!
  
A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján, szíveskedjenek jelezni a webáruház felé a proactivkapcsolat@gmail.com e-mail címre.
Amennyiben a csomag státusza "postázva/átadva", úgy a csomag már postázásra került, ezért a lemondást nem tudjuk elfogadni!
  
Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a webáruházban megrendelt csomag “sikertelen kézbesítése” szerződésszegésnek minősül, amelynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a kézbesítendő csomagok után. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, tehát a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG, az oda-vissza szállítási díjra a vállalkozás igényt tart!
  
Ilyen esetben az oda-vissza szállítási költség: 5000ft.